mandag 4. mars 2013

Punk, andakt, kaffe og date

Elendig dag for en wannabeblogger. Først tok jeg opp en video fra bilturen til jobben. Denne viste en gammel og sur, men ikke utdatert mann som kjørte bil, drakk kaffe og lyttet til punk-rock mens han ventet på andakten som P1 har kl 08.20. Skikkelig crossover og umulig å sette i bås mener jeg selv. Og så svikter teknikken eller kunnskapen meg, videoen lar seg ikke laste opp! Noe med Google og Apple som jeg ikke helt håndterer.

Etter en bra dag på jobb var jeg på date med to utmerkede damer. Men ettersom jeg har begynt å blogge nektet de plent å stille opp på bilde. Så da tror de fleste dette er tomt skryt fra min side.

 Håper jeg kommer sterkere tilbake.

Dessuten anbefaler jeg alle å få med seg morgenandakten dersom de har mulighet til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar