onsdag 17. juli 2013

Drar det damer å være lærer? Det og noen andre viktige spørsmål får du svar på her.

Som jeg har pekt på i et tidligere innlegg, havner folk på denne siden via de merkeligste veier. Storparten kommer som et resultat av at jeg legger ut link på Facebook, Twitter og Google+. Enkelte ender opp her ved å søke på spesielle ord og kombinasjoner av ord. Og da er det av og til at jeg stusser på hva folk egentlig leter etter.


At noen søker etter Samantha Fox er forståelig. For hvor ble det av henne? Nå har jeg fått vite at hun opptrådte på en festival i Lakselv nylig, så hun lever nok i beste velgående. Litt falmet antagelig, men det er vi som drømte om henne for 30 år siden blitt også.

Så er det noen som søker på 1600kr på Blaze. Tja, jeg har vært der en gang, det kostet meg inngangspenger, eller var det Cover Charge, og en pils. Jeg husker ikke prisen, men neppe særlig mer enn 200 kr. Det var ikke særlig spennende, så vi beveget oss videre i Oslo-natten. Tror man kunne betale for at en dame skulle sitte på fanget ditt, såkalt lapdance, men så stusslig var jeg ikke den gangen. Så den som søkte var antagelig interessert i hvor mye han fikk for 1600 kr på Blaze. Greit å ha et budsjett når man skal forlyste seg.

Kanskje dette er situasjonen du havner i for 1600 kr på Blaze?





Så er det noen som lurer på om amerikanske firehjulstrekkere er billige i drift. Vel, det er de ikke. Og de fleste vet dette.
Denne er ikke billig i drift.


Så er det en eller annen som stiller spørsmålet: Hva liker hore og gjøre? Vel, punkt en er kanskje å være  mer nøye med og eller å. Antatt at det er spørsmål om hva en hore liker å gjøre, er svaret at en hore liker omtrent det samme som en sykepleier, lærer, bonde, prest eller hvem som helst annen. De liker nok å se på TV, lese bøker, spille sjakk, shoppe, bade, trene, i det hele tatt det folk flest liker å gjøre.
Jeg antar det finnes horer som liker å spille kinasjakk

Da er det verre å gi svar på hvorfor du skal stemme Høyre. Da spør du feil person, jeg vet bare hvorfor jeg ikke skal stemme Høyre.


Så ser jeg plutselig at noen har spurt om det drar damer å være lærer. Det kan jeg uttale meg om, og svaret er at det gjør det ikke. 
Denne karen ser ut til å dra damer, så han har nok lærerskolen
Eller... Helt sikker er jeg ikke, jeg har nemlig ikke lærerskolen. Nå er det delte meninger om lærerskolen, mange mener den ikke gir tilstrekkelig grunnlag for å undervise de håpefulle. Men en passende kampanje for å øke søkermassen, kunne kanskje være at det drar damer å være lærer?

Bare spør, det er det dere lærer av


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar