torsdag 17. april 2014

Web-design er heller ikke min sterke side

Noen har kanskje vært innom i dag og sett at bloggen min ser litt annerledes ut i dag. Nærmere bestemt 62 stykker har sett dette. Årsaken er at jeg prøvde å forandre den litt for å gjøre det mulig å kategorisere innleggene mine litt. Som det er nå ligger rosa innlegg om hudkremer lett blandet med svarte innlegg om sykdom og plager, selvironiske ligger side om side med politiske ytringer osv, osv.

Det er jo å overdrive å i det hele tatt skrive blogg, og å opprette flere er helt utenkelig. Men noen faner på toppen for å gjøre det lettere å navigere hadde vært på sin plass. Imidlertid kom jeg til denne siden etterhvert:
Da var det slutt på min forståelse for å redigere blogg-sider. Og jeg ga opp. Foreløbig. Imidlertid hadde jeg på turen dit gjort endringer mens jeg utforsket mulighetene. Hva jeg hadde gjort, og hvordan, er for meg uforståelig. 

Og jeg fikk nytt innblikk i min utilstrekkelighet og uvitenhet.

Men jeg gir ikke opp!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar