lørdag 14. februar 2015

Keith er antonymet til Arne

Jeg bruker ikke betegnelsen kul eller coole. Annet enn om Keith Richards som er den eneste jeg føler kan oppfylle mine kriterier for å være coole. Men i dag vurderer jeg å ta i bruk antonymet til kul, altså ukul. Og da må jeg finne den mest ukule mann i verden.

Valget er lett. I dag er det meg, muligens ikke bare i dag, men i dag er det iallfall meg.


Jeg er på bedringens vei fra influensaen. Hvilket innebærer at ingen syns synd på meg.

Det er valentines dag eller noe sånt. Jeg har ikke hatt en date siden den gangen ingen i Norge visste hva valentines day var for noe.

Min avtale på valentines day innebærer en stille feiring av 60-årsdagen til en i familien. Og vedkommende ser seg selv som jevnaldrende med meg.

Det som er bra med situasjonen er at når bunnen er nådd, kan det bare gå en vei; oppover.

Men jeg har trodd bunnen var nådd tidligere også, og tatt feil.

Det kan alltid bli verre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar