mandag 23. november 2015

Underbukseproblemer

Jeg tenkte i dag at jeg skulle følge i Sophie Elise sine fotspor. Det vil si, ikke helt, jeg vil nemlig gå motsatt vei av det den overraskende reflekterte rosabloggeren gjorde da hun gikk fra rosablogging til å ta opp mer seriøse tema.
Det er flott å være uavhengig av forventninger på bloggen. Mer akademiske blogger som Elin Ørjaseter, Hege Storhaug og Pål Steigan kan ikke ta den reisen Sophie Elise og jeg gjør, vi to kan fritt veksle tema og sjangere.

Og i dag vil jeg slå et slag for underbuksa og komme med en anbefaling. Nøytral anbefaling, underbuksa har jeg kjøpt i en butikk jeg ikke har eierinteresser i.

Først til problemet. Jeg er overvektig. Og deler skjebne med veldig mange, altfor mange, av mine jevnaldrende. Overvekten skyldes ikke genfeil, lavt stoffskifte, spesielle anlegg eller andre forklaringer som er lett å komme med. Min overvekt skyldes latskap, karakterbrist og derav følgende inntak av mat og drikke.
Alle som har like svak personlighet som meg, og derved har dratt på seg overvekt, kjenner problemet med at strikken øverst i underbuksa vrenger seg. Og har kjent på at bretten er ubehagelig under beltet.

Den beste underbuksa jeg har prøvd, er denne fra MONS ROYALE, et merke fra New Zealand og i 95% ull.

Jeg vil spare dere for bilde av meg i helfigur iført denne boxeren, og nøyer meg med å vise den kritiske detaljen.

Bred, og usedvanlig behagelig strikk

Underbuksa kan du kjøpe på VPG. Er du i nærheten av Oppdal anbefaler jeg en tur innom. Betjeningen er usedvanlig hyggelige, også overfor oss som ikke er unge ekstremsportutøverer. Og glemmer du navnet, kan du sikkert bare spørre etter sånn underbukse som Arne bruker..
Bor du lenger unna, kan du bestille på nett. Ikke så hyggelig og sosialt, men velfungerende det også.

Før jeg eventuelt skriver flere slike innlegg, vil jeg vurdere å prøve testosteron. 


Kåt, sterk, slank og happy er antonymer for meg. Inntil jeg får prøvd testosteron. Virker det, blir det nok slutt på trusestrikkproblemene og rosabloggingen.

Hvis fastlegen godkjenner, publiseres testresultatet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar